Sem môžete napísať svoj názor

How To Prevent Prostate Problems And Diseases?

AlbertEvece | 30.05.2018

The men's prostate is the central part of a male's the reproductive system. It secretes fluids that help the transportation and activation of sperm. The prostate related is located just before the rectum, below the bladder and around the urethra. When there is prostate problem, in most cases really miserable and inconvenient for the patient as his urinary method is directly affected.

The common prostate health issues are prostate infection, enlarged prostate and prostate cancer.



Prostate infection, also known as prostatitis, is the most common prostate-related symptom in men younger than 55 years of age. Infections of the men's prostate are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis may be the least common of all types of prostate infection. It is caused by bacteria located in the large intestines or urinary tract. Patients can experience fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by making use of antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to help remedy the swelling.

Chronic bacterial prostatitis can be a condition of a particular defect in the gland along with the persistence presence of bacteria in the urinary tract. It can be caused by trauma for the urinary tract or by infections originating from other regions with the body. A patient may feel testicular pain, small of the back pains and urination problems. Although it is uncommon, it can be treated by removal in the prostate defect as well as the use antibiotics and NSAIDs to help remedy the redness.

Non-bacterial prostatitis is the reason approximately 90% of prostatitis cases; however, researchers have not to create the sources of these conditions. Some researchers believe that chronic non-bacterial prostatitis occur due to unknown infectious agents while other feel that intensive exercise and heavy lifting might cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, an effective diet is important. These are some with the actions you can take and also hardwearing . prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is important for overall health and this will also keep your urinary track clean.

2. Some studies suggest that several ejaculations each week will help to prevent prostate type of cancer.

3. Eat beef in moderation. It has been shown that consuming over four meals of beef a week will heighten the likelihood of prostate diseases and cancer.

4. Maintain a proper diet with cereals, vegetable and fruits to make certain sufficient intake of nutrients required for prostate health.

The most crucial measure to consider to make sure a normal prostate is always to go for regular prostate health screening. If you are forty years and above, you ought to opt for prostate examination one or more times per year.

Hov sliepok

Jan | 28.09.2021

Pozrite sa ako sa chovaju sliepky v Reinkveij Bideris maju voľnosť a vajcia su oňo jano

Abeceda

Soni | 11.11.2017

Nepaci sa mi ze ublizuju zviratam a ze v telkach klamu:(

Re:Abeceda

Eleanor | 11.11.2017

Aj mne je to tiranie

Moj nazor

Mario1211978 | 26.01.2014

Zalubil som sa do klari..je to naivna holka a ja nadrzany...ale vazne slovenske baby su mimo misu

len to potrebujem niekam napisat

mario | 05.08.2012

viem, mame vela starosti..ja len som chcel napisat jeden nazor na jednu osobu, ktora mi cely zivot naznacovala ze sa spravam nespravne a ze sa musim zmenit......G.K. velmi si mi uskodila....a uz viac nechcem trpiet ako trpim pri tebe...dufam ze uz v zivote nebudem musiet kvoli tebe trpiet...znizuje ma to potom na uroven nizkeho cloveka ktorym rozhodne nemienim byt...a ked sme my Slovaci sprosti a tvoja rodina vie najlepsie ako sa spravaju ludia na urovni..skus sa vratit na Moravu, ked ta dokonalost spravania je neposkvrnena...nevod prosim ta uz nikoho za nos a nespriesvedcaj vsetkych o svojej pravde....a kto to neakceptuje prosim ta nekop do neho ako do niktosa.....nemyslim si ze mas na to pravo..nech si uz v zivote trpela akokolvek...kazdy mame svoje bolesti...a ty si si tu svoju zmiernovala uzivanim si striedanim partnerov a robenim zle...co nie je nieco, co by som po tebe chcel opakovat...s pozdravom...ten ktory tiez nesie cast viny..

Re:len to potrebujem niekam napisat

robo | 10.02.2013

neviem už kde sa mám obrátiť so svojim názorom.skúšal som na kotlebovej a aj Ficovej stránke a všetky sú spolatnené. dosť smutné že stále funguje ten systém. a to mám dosť toho čo povedať aby sa už ludia na SK a hlavne mladý zobudili. email roberto1972.rz@gmail.com. pište a vôbec ma nezaujíma terajšia ŠTB.

How To Prevent Prostate Problems And Diseases?

Albertsnogy | 03.09.2018

The prostate is a vital part of a male's reproductive system. It secretes fluids that assist the transportation and activation of sperm. The prostate gland is found just in front of the rectum, below the bladder and around the urethra. When there is prostate problem, it is usually really miserable and inconvenient to the patient as his urinary strategy is directly affected.

The common prostate medical problems are prostate infection, enlarged prostate and cancer of the prostate.



Prostate infection, also referred to as prostatitis, is easily the most common prostate-related symptom in men younger than 55 yrs . old. Infections of the prostate gland are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis will be the least common of types of prostate infection. It is a result of bacteria found in the large intestines or urinary tract. Patients can experience fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by utilizing antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to help remedy the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is often a condition of a particular defect within the gland and the persistence presence of bacteria within the urinary tract. It can be due to trauma for the urinary tract or by infections from other regions from the body. A patient can experience testicular pain, lower back pains and urination problems. Although it is uncommon, it could be treated by removal in the prostate defect followed by the utilization antibiotics and NSAIDs to help remedy the soreness.

Non-bacterial prostatitis accounts for approximately 90% coming from all prostatitis cases; however, researchers have not yet to determine the cause of these conditions. Some researchers believe that chronic non-bacterial prostatitis occur because of unknown infectious agents while other believe intensive exercise and heavy lifting might cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, an appropriate weight loss program is important. These are some of the things you can do and also hardwearing . prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is essential for overall health and will also also keep the urinary track clean.

2. Some studies advise that a couple of ejaculations each week will assist to prevent prostate cancer.

3. Eat red meat sparingly. It has been shown that consuming a lot more than four meals of beef every week will raise the risk of prostate diseases and cancer.

4. Maintain a suitable diet with cereals, vegetable and fruits to be sure sufficient intake of nutrients required for prostate health.

The most crucial measure to adopt to make sure a healthy prostate is always to go for regular prostate health screening. If you are forty yrs . old and above, you ought to go for prostate examination at least once annually.

Re:len to potrebujem niekam napisat

robo | 10.02.2013

nemáš kde napísať lebo všade za tvoj názor pýtajú peniaze alebo ti zrušia tvoje myslenie. všetky stránky kontrolujú židia. čiže kúpenu Fico.asi netreba písať kým.

slovaaaaaaaaaci,zobudte sa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dada | 08.02.2011

dajte uz pokoj z Madarmi,oni nam nedaju na chleba,vo vlade sedia tajtrlici a hadaju sa jak male deti,vsetko nam zdrazieva,male platy,dochodky a pomaly nemame uz co jest!!!!koho to zaujima?????slovaci sa nevedia z jednotnit a to je skoda!!!!!!!!!!!!!

svine

Som Slovak, Slovakom som bol a budem | 16.06.2010

Stale oni nieco opletaju s velkym madarskom https://www.sns.sk/aktuality/video-madarske-okupacie-v-20-storoci-trianonska-trauma-1-cast/ Jaky su drzi ten madar na tom moste

Re:svine

Som Slovak, Slovakom som bol a budem | 16.06.2010

ak bude vojna tak to bude zaujimave

Re:Re:svine

MrBarty55 | 19.11.2010

100% nebude OSN NATO ti nič nehovorí?

Re:svine

Som Slovak, Slovakom som bol a budem | 16.06.2010

ten 13.;50 az 54 je nieky drzi

sandu9

dusan | 09.06.2010

Zrusit vsetky madarske strany kde sme v madarsku ?? ake slovenske strany mame v madarsku ??? chcu nam zobrat nase uzemie!!!!ZRUSIT!!!zakazat pocuwat madarske radia,casopisy vsetko !!!!

Nič

Rene Čisár | 16.05.2010

Veď Maďari sú cigáni,čiže pre nich zákony neplatia.

Do tankoch

Arnold Kiss | 27.04.2010

Dobrý večer,milí..mile bratia,sestry,sesternice,bratanci,važeni okoloiduci. Dovoľte,aby som sa aj ja vyjadril tuto k tomu čo ma se..znepokojuje,ale ešte predtým vám vravím,ZOBUĎTE SAA. Zobuďte sa,toto sme chceli ? Aby nám tu na našu narodnjarsku stranu pisali daki MAĎARI? Nie,toto my nechceme !Aby nám tu pisali daki iredenstistiticki maďari ! Aby nám tu dávali fotku návrh Félvidéku pochádzajúcu z MAĎARSKA,aby nám tu vymýšľali dáke virtuálne a vy*ebane vymyslene plány o napadnutí a prevzatí juhu Slovenska ! Aby tu kvôli vymýšlanému napätiua a idiocii niektorých občanov vznikalo napätie,nenávisť,aby sa nám rodili čistí (ale sprostí) slováci do čisto slovenských (ale občas aj sprostých) rodín ! Aby sme tu boli kŕmení tým,na čom zarábajú novinári a aby sme to my konzumovali ako prasce ! Toto sme nechceli ! Aby nám tu na stránky písali hrdí,bojovní,národne cítiaci sociálne mysliaci Slováci s IQ 10 a gramatikou druháka na základnej maďarskej škole ! Toto sme nechceli ! Kto tu hovorí o maďarizácii ? Došiel vám niekto do školy a zakázal vám slovenčinu milovanú ? Bije vás niekto za to že hovoríte po slovensky ? Máte v okolí len 1 jediný obchod a aj ten je čisto maďarský ? Ak áno,tak zavolajte políciu ! Lebo váš jazyk vám NIKTO NECHCE ZOBRAŤ ;) A prečo by sa mali iní u nás cítiť dobre ? Ale to je asi typická vlastnosť "inteligentných " slovákov. Iným nedoprajeme...Alebo len nedoprajete ? Szép estét kivánok :)

Re:Do tankoch

LadiSLÁV | 07.05.2010

vy Mongoli, ste strašní kokoti ... smietku v oku cudzom vidíte, ale brvno v oku svojom nie... v Maďarsku zvíťazili extrémisti typu Fidesz a Jobbik, sú značne oklieštené politické práva národnostných menšín, prebieha u vás "holokaust" Cigánov (Rómov), ale vy ste svätý národ, vám nikto nič nemôže, všetci sa len do Slovenska navážajú...

Re:Do tankoch

lukas | 24.05.2010

takze po prve 'do tankoch' sa gramaticky spravne pise do TANKOV. ja osobne si nemyslim, ze by bol nejaky problem medzi madarskou mensinou na slovensku a majoritnym obyvatelstvom. To ale neznamena, ze ak by som napr. potreboval lekarsku pomoc na juznom slovensku, aby na mna lekar hovoril po madarsky. Alebo ak by som si isiel kupit chleba a predacka mi nerozumie lebo nema pobrebu hovorit po slovensky. Ja zijem uz roky v Spojenom Kralovstve a vyhody, ktore maju mensiny na Slovensku su nad pomery ako v inych statoch EU. Neviem si dost zivo predstavit, ze napr. indovia alebo pakistanci by si v UK zacali narokovat zakon, podla ktoreho by sa v Anglicku hovorilo inak ako po anglicky. A toto je nieco co madari nikdy nepochopia. Ani keby si ich zeravou tycou platil. Ty tu pises, ze ci nas biju za to, ze hovorime po slovensky. Ano, skus ist mozno na juznu hranicu do baru a skus tam hovorit po slovensky (vlastna skusenost) a garantujem ti, ze budes mat velky problem s domacimi.Kto bije madarov? Za dalsie, pokial ma pamat neklame, tak v madarsku sa hovori po madarsky, takze nerozumiem preco tu pises, ci nam niekto zakazuje slovencinu. Ty aj ostatni zmyslajuci ako ty by ste si mali pochopit, ze ste na slovensku a nie v madarsku. Koniec koncov nikto vas na slovensku silou-mocou nedrzi. Ak sa vam nepaci, kazdy moze odist...
A zaverom asi tolko: pokial bude SMK nadradovat zaujmy 'svojej mensiny' nad zaujmy majoritneho obyvatelstva, tak dovtedy budeme svedkami tychto rozkolov.
(ps. tiez ma pocit, ze ak poslanci skladaju slub vernosti, tak tam slubuju obhajovat zaujmy vsetkych obcanov SR a nie zaujmy 10% obcanov SR!!!)

názor

teresbella@centum.sk | 02.04.2010

Každý rozumný a čestný človek nemá problém so žiadnou národnosťou!!!!!

Re:názor

majo | 09.04.2010

ja s ich národnosťou problém nemám, len ich nechcem v slovenskej vláde !

Re:názor

rasto | 30.04.2010

Tu nejde o problem s narodnostou. Strany zalozene na narodnostnom principe patria tak do 19. storocia. Standardne sa strany rozdeluju na pravicove, lavicove, republikani, demokrati ... SMK reprezentuje ktoru vetvu?
Jeden vecer v roku 1998 isiel spat ako Ivan, zobudil sa ako Iván. Iny zas isiel spat ako Pavol, zobudil sa ako Pál.
Cirkusanti, ktori vytvaraju napatie, demonizuju obraz slovenska vsade vo svete. Vysunuta prava ruka tej skupiny nasich juznych susedov ktori si myslia, ze madarska republika susedi sama so sebou.

Re:názor

MrBarty55 | 19.11.2010

toto s tím nič nemá,nie je normálne ked žiadajú antonomiu južného Slovenska..!!! zobud sa ked o tom nič nevieš!!!!

SMK = Strana Maďarských Kokotov

Angelo | 29.03.2010

https://www.youtube.com/watch?v=9ans0TkVa6M
Maďari útočiaci na Slovenských fanúšikov

SVK

Peti | 30.03.2010

Kedy bude na Slovensku dobre? Keď vdova po Slotovi príde za Mečiarom do basy, aby sa ho opýtala kto zastrelil Gasparoviča na Ficovom pohrebe. hajra magyarok!!!!

...

cvikla | 18.03.2010

Ja zijem so 4 madarmi, podotykam original, v jednom dome...su to taky isty ludia ako my...ALE kym nedojde na temu slovensko-madarske vztahy, vtedy sa rozdelia na dve skupiny..jedna je tzv.'jobbikovci', hrdy a rasisticky...a druhej je to uplne jedno...vsetci sa vska krasne zhodli na jednej veci, ze MADAR je kot zije v Madarsku a ked im Slovak hovoriaci po madarsky povie ze je madar tak ho hned opravuju ze on je slovak co rozprava po madarsky...a vy sa tu bijete do hrude s Trianonom a felvidek a podobne dristy a pritom madari navs kaslu..oni maju velke problemi so zidmi a ciganmi ktore si nevies ani predstavit a dajaky supaci na juznom slovensku co sa nazyvaju madari ich vobec nezaujimaju...predtym som neznasala slovenskych madarov ale teraz ich lutujem....

retardovanost

slovak | 15.03.2010

retardovanost niektorych ludi nepozna hranice...milujem ked sa na temu madarsko-slovenskych vztahov zacnu vyjadrovat ludia(ti najuvedomelesji slovaci), ktory v zivote nevystrcili paty z domu, na vlastne oci nevideli ziveho madara a na madarov nadavaju uz len z principu...keby ste sa konecne pozreli aj za hranice tych svojich kysuc a oravy uvideli by ste ze madari su presne taky isty ludia ako vy... lebo vy nenavidite madarov uz len preto ze su madari... ano, je to velke hrdninstvo a nezistne vlastenectvo nadavat na madarov... ale skuste sa pozriet na seba... vysvetlite mi,preco by smk nemohlo mat zastupenie vo vlade? na slovensku zije 0.5 miliona madarov, preco by si nemohli presadzovat vlastne zaujimy? vlastne zabudol som,utvoria si autonomiu a pripoja sa k madarsku... ach boze,niektory ste tu taky smiesny... som hrdy ze som slovak, ale toto cim dalej tym viac xenofobne a nacionalisticke slovensko sa mi zachvilu zhnusi... zdravym ludi, ktori este nestratili zdravy rozum a pozeraju sa na celu vec so stipkou nadhladu... tim ostatnym prajem rozum(k meninam, na narodky, pod stromcek) :)

Re:retardovanost

Adam | 17.03.2010

tak toto milujem. Zijem som na juznom slovensku uz treti rok a priznam sa ze ked sme sa prestahovali plakal som(mal som trinast)
myslim ze keby si tam chvilu zil zistil by si aka je situacia.
este sem nezabudni napisat ze je 21. storocie a mame sa mat radi ne?

Re:Re:retardovanost

slovak | 25.03.2010

neunikla ti myslienka tejto stranky/iniciativy? To co si sem napisal ma uprimne velmi mrzi,ale skus napisat rozumny argument preco by Madari nemali mat zastupenie v slovenskom parlamente ;) A ked si uz zacal,pripojim aj ja moju skusenost s madarmi...minuly rok sme s rodinou cestou na dovolenku prechadzali cez madarsko a vdaka ich "skvelemu" dopr. znaceniu sme sa akosi zamotali v ktoromsi meste,myslim ze to bol Gyor(ci ako sa to pise)...po mozno hodine bludenia ako sme tak cumeli na mapu,kedze GPS tiez nejak nefungovalo isiel okolo na bicykli madar,zastavil sa pri nas a opytal sa aky mame problem...sice po anglicky dobre nevedel,ale tak nejako sme sa dorozumeli, povedali sme kam potrebujeme ist a on nas ochotne , slapajuc na bicykli pred nami nasmeroval na kruhac a ukazal cestu...chcel by som vidiet ako by sa v takejto situacii zachoval slovak...

Re:Re:Re:retardovanost

rasto | 30.04.2010

"preco by Madari nemali mat zastupenie v slovenskom parlamente?"
- popravde, nerozumiem otazke. Pred 150timi rokmi, v Uhorskom sneme mali zastupenie rozne narodnosti, ktore tvorili Uhorsko. Vtedy sa pisali roky este s ciframi 18xx. Odvtedy vsak pretieklo vela vody Dunajom, a udialo sa dost veci, a vysledky hystorickych udalosti sa menia velmi velmi tazko (aj taki borci tu uz boli).
Madari, tak isto ako ostatne nastupnicke staty Uhorska vyuzili pravo na sebaurcenie, a dnes maju parlamenty vlastne. A tak madari zastupenie maju, v parlamente madarskom, resp. europskom.
Politicke spektrum 21. storocia vyzera trosku inak. Standardne sa ludia riadi podla toho, ci jedna vlada rozpredala vsetko co sa dalo, spravila z chudakov zebrakov ina zas vlada prezrala co sa dalo, vytvara dlhy pre dalsie generacie
- ale SMK, nezastresuje lavicove ci pravicove prudy. Resp. media pasuju SMK medzi strany pravicove - znamena to, ze kazdy madar je praviciar? je to strana ETNICKA, v style europy 19. storocia, zalozena na konfliktoch, nenavisti a vykonstrovanom napati.

Re:Re:Re:Re:retardovanost

LadiSLÁV | 07.05.2010

a prečo by sa Rumunská, Srbská a Slovenská menšina v Maďarsku nemohla v škole učiť vo svojej rodnej reči? Prečo by nemohli mať v Maďarskom parlamente svojich kandidátov?

Re:Re:Re:Re:Re:retardovanost

lukas | 24.05.2010

neviem ako je to v rumunsku a v srbsku, ale ved na slovensku sa ucia po madarsky. Vies kolko poliakov zije napr. vo Velkej Britanii? Preco poliaci neziadaju aby sa v Anglicku hovorilo po polsky? Ja suhlasim s tebou, ze nech sa slovenski madari ucia po madarsky, nevidim na tom nic zle, ale tiez si myslim, ze ak ziju na slovensku, tak by mali byt schopni rozpravat po slovensky (aspon ked sa rozpravaju so slovakom).
a preco nie svojich kandidatov v madarskom parlamente? lebo su obcania ineho statu a zakony madarskeho parlamentu platia len v ramci MR. a na druhej strane to predsa nie je normalne. do slovenskeho parlamentu tiez nevolia nemci, spanieli, francuzi atd.

Re:Re:retardovanost

Arnold Kiss | 27.04.2010

žijem na južnom slovensku a plačem jedine keď vidím tie inteligentné ksichty nacionalistov...
Čo je tu také zlé ?

BA-DS

---Mihalko---- | 10.03.2010

No tak cawte ja som sa prestahoval z ba do ds a je to peklo v obchode mi nerozumeju furt ze tešik ci jak sa to pise a a to iste aj v ds na uradoch Tak naco mame skurveny zakon ze na uradoch len po slovensky viete co Do piče aj z Madarmy skurvenymy nech sa oni prisposobuju nam a ne mi im !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re:BA-DS

Marco TO | 12.03.2010

Dobre hovoríš a plne s tebou súhlasím

Re:BA-DS

Peti | 14.03.2010

tak ti treba...:D

Re:BA-DS

Juraj | 15.03.2010

s Maďarmi sa píše i aj skurvenými je na konci i. Slovák by to mal vedieť. Ja som Slovák.

Re:BA-DS

To je jedno | 16.03.2010

Má pravdu, ale nauč sa písať najprv po slovensky.

Re:BA-DS

Adam | 17.03.2010

tomu ver aj ja som sa prestahoval z BA do okolia DS a furt pocuvat tu madarcinu asi ma zachvilu z toho jebne zoberem sekeru a budu lietat hlavy. ked zacnete nieco rozpravat po slovensky kukaju na vas jak keby sme neboli na Slovensku. Raz sa mi jedna predavacka dokonca stazovala ze sa robim ze neviem po madarsky a ona musi hovorit po slovensky( aj ked to malo do nasej krasnej slovenciny daleko), som jej tam vypicoval ze co si mysli kde je a odisiel som.
este ze teraz byvam na internate v BA inac by som to neprezil
DO PICE S madarmi!!!

Re:Re:BA-DS

laci | 16.11.2010

a kto ti hovoril aby si sa prestahoval do DS???ked sa ti to nepáci tak vrát sa do bratislavy...

vlastizrada

likvidator | 10.03.2010

ak SMK haji madarske zaujmy na slovenskom uzemi a hlasia sa k madarom, ved to je vlastizrada. Za to by ich mali vykazat z republiky.

SMK FUN

Peti | 10.03.2010

chodte dpc...vy sa bojite madarov, ze od vas chce odkradnut cely juh!
nemate vobec problem s nikym, iba s madarmi, nechapem ten nenavist..keby to bol cech, rus,poliak,nemec american to v pohode, ale ked madar...tha koniec sveta...a 75% z vas ani nevidel madara, ani nepozna madara, a nadava iba, lebo co doma puvuje od rodicov a starych rodicov, kokotske ideologie...a a chodievate sa kupat do madarska a tak, vtedy je dobre...chodte na siravu na domasu a vychutnajte aj bohaty jedalny listok s parkami,hot dog-om a langosom!!! a ze madari mongoli?vy poznate vobec dejiny slovakov a madarov?madari mali spon krala, a vy ste mali tiez...janka krala a frana krala....:D
a ste picovali, ze madar sa nedorozumieva...ja som tiez madar a viem perfektne 4jazyky....ved sa spamatajte, cim viac jazykov ovladas, tim viackrat si clovekom....netreba nenavidiet nikoho..da sa zit aj v pohode mezdi sebou podla mna....

Re:SMK FUN

Majo | 10.03.2010

tvoje slová dáko nemajú reálny význam, kto okrem maďarov chce juh slovenska ? prečo by sme mali mať na slovensku maďarskú stranu ? Toto je náš štát, tak keď tu raz nechceme maďarov vo vláde tak nechceme, chcel by som vidieť reakcie maďarských občanov keby u nich vo vláde bola slovenská politická strana...

Re:SMK FUN

nooo | 10.03.2010

A ktore 4 jazyky vies perfektne? Slovencina isto nie je jednym z nich.

Re:SMK FUN

kafe | 10.03.2010

ty teda fakt ovladas perfektne slovensky jazyk :D:D:D

Re:SMK FUN

Jano | 11.03.2010

nechceme tu madarov pre takych ludi ako ty, ze vy ste mali krala a my nie, vy ste ho mali preto, lebo ste nam zabrali cele uzemie sa spamataj, preco mongoli? pretoze pocas velkeho stahovania narodov v 6-8 storoci sa usidlili avari, huni a tatari z mongolska v strednej europe, vtedy na uzemi slovakov... resp. predtym keltov
do madarska nechodim, naposledy som tam bol pred 4 rokmi ked som siel cez madarov do chorvatska, preco nechceme stranu? pretoze presadzovanie madarska na uzemi slovenska je uplne svinstvo, vlastizrada a co ja viem este co, madarov sa nebojime, madari sa len nechcu proste zmierit s trianonskou zmluvou

Re:SMK FUN

Marco TO | 12.03.2010

A si ty inak kompletný? So žiadnym členom tých národnostných menšín ktoré si vymenoval nemáme žiaden problém, pretože oni sa prispôsobujú štátu na ktorom žijú, nakoľko naopak maďari tu majú svoje dvojjazyčné tabuľe, školy, úrady a ja keby som nedajboh niečo potreboval niečo vybaviť v Šali, Galante, či nebodaj Komárne, tak mám smolu, lebo neviem maďarsky. A to s tými jazykmi - choď prosím ťa túto osvetu šíriť za Dunaj.

Re:Re:SMK FUN

Peti | 16.03.2010

to vas kokotsky jazyk vy sami neviete..tu vydno po vasich komentarov! tha o co sa trepete Jánošikovci skurveny???ty s trianonom tu netrep Kamo, ani envies co to bolo...vychodne a juzne slovensko partilo madarom, aj ked sa poseres, a aj bude aj ked sa poseres ty debil...ja sa dorozumiem na slovensku, aj ked neviem tak dobre ako vy, jak pisete:D, ale mam vas v pici, a mozete sa tu trepat, s Ficom a s tym kokotom Slotom, aj tak nic nezmenite....poznas pesnicku zabudaj, zaspievaj....??? :)
tak sa to nauc a mozes spievat od rana do vecera!!! :)
aha a este jedna vec: preco ti to vadí, ze su dajake tabule a skoly zvojjazycne maju? to ti neverim, ze by ta to obmedzilo nejako kamo...alebo my vysvetly ze co...tu nikto nema problem s madarmy na vychode, ale co tam vy na zapade blavaci a vyčuráci....RIA RIA HUNGARIA :P

Re:Re:Re:SMK FUN

Adam | 17.03.2010

he :D ty náš malý fašistický mongoloidko, chod si stáčať fúzy do ázie

Re:Re:Re:SMK FUN

RicardoTheKing | 18.03.2010

Jebko Pocuvaj, Hovoris tu, ze len na Zapade maju problem s Madarmi? Jebe ti? Cela SR by najradsej vypalila Madarov aj ciganov (tie cierne kurvy su tu od vas). SOm z Vychodu a vsade sa h8uju madari ty Zero Pojebane Mongolske.

fuck off

matvej | 26.03.2010

no neviem ktore 4 jazyky ovladas ale ty kokot jebnuty madarsky chod naspat do azie kam patris :P

Re:Re:Re:SMK FUN

rado | 04.04.2010

plati aj pre teba kokot madarsky ak sa ti tu nepaci tahaj za dunaj a tam si mozes mekotat tou kokotskou recou ti picus.pockajte po volbach ked pride nase slovensko ako budete skakat.

Re:Re:Re:Re:SMK FUN

Adam | 12.04.2010

Len by som ta este opravil: Slovaci mali krala skor ako sa madari vobec dotrepali do Europy a zalozili madarsko ty klaun!

Re:Re:Re:SMK FUN

lukas | 24.05.2010

len pre tvoju info. Uhorsky stat bol zalozeny v roku 896. Velka morava a jej obyvatelia boli na tomto uzemi skorej. takze vlastne nie je to slovensko co ukradlo zem madarsku ale naopak. TO JE HISTORIA. to je nieco co nezmenis, ani svojimi primitivnymi poznamkami. :)
ps. ak sa chces dozvediet viac o historii, tak pouzi internet a je tam stranka GOOGLE. tam si len daj historia uhorska a historia slovenska a potom uvidis, ze by si radsej nemal pisat hovadiny, lebo sa len strapnujes pred ostatnymi...

Re:SMK FUN

LadiSLÁV | 07.05.2010

vy Mongoli, ste strašní kokoti ... smietku v oku cudzom vidíte, ale brvno v oku svojom nie... v Maďarsku zvíťazili extrémisti typu Fidesz a Jobbik, sú značne oklieštené politické práva národnostných menšín, prebieha u vás "holokaust" Cigánov (Rómov), ale vy ste svätý národ, vám nikto nič nemôže, všetci sa len do Slovenska navážajú...Na Slovensku majú nacionalistické strany (SNS, ĽSNS) volebnosť dokopy 7-8% (predvolebné výskumy) ... v Maďarsku (Jobbik, Fidesz) 70%!

mna

ja | 09.03.2010

by zaujimalo či majú Slováci v Madarsku vlastnú stranu v parlamente a 8 rokov vo vláde !!!!!!!!!!!

madari do plynu

andrej | 09.03.2010

cvarga madarska..

Re:madari do plynu

LadiSLÁV | 07.05.2010

to je dobré :D čvarga maďarská ... xD

zvrchovanosť

stanko | 09.03.2010

Nechápem ako sa mohla vôbec povoliť táto strana...veď keď sme raz na území SR,tak o svojich záležitostiach si musíme rozhodovať sami...to aj vyplýva z tzv. zvrchovanosti štátu,a teda, že iný štát sa nemôže miešať do politiky iného štátu....tak aká maďarská koalícia... mala by byť zakázaná, tak ako iné organizácie, ktoré sú proti hodnotám SR!

SMK

::: | 09.03.2010

Porusenie zvrchovanosti SR ked Madarska strana zasahuje do diana nasho statu preto by mala byt tato strana ZRUSENA!

Pridať nový príspevok